Friday, July 16, 2010

.:MyVi dan Result:.

HAaa... result dah kuar. Alhamdulillah. Sangat-sangat bersyukur dengan result kali ni. Thanks pada kawan-kawan yang bagi semangat dan yang dah share ilmu. (^_^)

Thank God that the hardest decision I've made worth a good GPA. hehe... Terima kat ayah ibu jugak sebab bagi pemangkin yang berbentuk material iaitu.. MY BABY~ (myvi kesayangan ku)
Puas aku pujuk ayah untuk bagi aku bawak 'baby' kat UTP. Last2, lepas diskusi ayah ngn angah, dapat jugak aku bawak 'baby'. credit to angah. Baby aku jadikan sebagai penaik semangat dan sebagai satu confidence aku untuk terus belajar dengan happy. Muahh!

message ngn ayah..

aku : daddy, exam result is out! I got _._ _ and total CGPA is _._ _

ayah: keep it up & congregulation
(Note: ayah sengaja wat2 salah eja)

aku : it's not a waste for giving me myvi :p

ayah: it's not a waste but BERBALOI BALOI~

No comments: